امبدینگ در کرج

امبدینگ درکرج

امبدینگ در کرج یک روش طب سوزنی است. ترجمه فارسی امبدینگ طب سوزنی نشایی است. درمان با امبدینگ در کرج که شاخه‌ای از طب سوزنی است تفاوت هایی  با طب سوزنی دارد درروش امبدینگ سوزنی که روی محل  خاص وارد می‌ شود، پس از خارج شدن تأثیر خود را از دست می‌دهد اما نخ یا ماده‌ای که در سوزن است زیر پوست می‌ماند.

امبدینگ در کرج

بنابراین نقطه طب سوزنی را علاوه بر سوزن با مواددیگری نیز می‌توان تحریک کرد. از آنجا که استفاده از سوزن درطب سوزنی موقتی  است ، این روش درمانی در طولانی مدت تاثیر زیادی بر بدن فرد می گذارد وبه بیمار کمک زیادی می کند.

به عنوان مثال اگر فردی به دلیل پا درد به پزشک مراجعه کرده باشد و نتواند مرتب هرهفته به مطب مراجعه کند روش درمانی امبدینگ به او کمک می‌کند چون این نخ  می تواند در چهارهفته اثر ‌کند سپس بعد از این مدت  در بدن جذب می‌شود.

وقتی ازنخ در امبدینگ استفاده می‌شود مانند آن است که سوزن در بدن بیمار باقی می ماند، با این تفاوت که نمی‌توان سوزن را داخل بدن نگه داشت زیرا سوزن باعث عفونت در بدن می شود و بیمار را اذیت می‌کند. بنابراین  به جای سوزن از موادی که بیمار را اذیت می‌کند، استفاده می‌شود.

با امبدینگ در کرج چگونه لاغر شویم

برای لاغری با امبدینگ در کرج پزشک درمحل هایی که با طب سوزنی برای لاغری درنظر گرفته شده است توسط کاشت نخ محل مورد نظر را تحریک می‌کند.

پزشک شما درمرحله اول نخ را یک باردر بدن شما وارد می کند بعد از یک ماه سایز، وزن و اشتهای بیمار مورد بررسی قرار می‌گیرد. یک ماه بعد این روش را دوباره تکرارمی کند شش ماه بعد دوباره این روش را تکرار می کنند  و به همین ترتیب فواصل زمانی مراجعه بیشتر می‌شود تا شمابه نتیجه دلخواه برسید.

عوارض امبدینگ در کرج

امبدینگ در کرج چقدردر بدن تاثیر می گذارد

اگر بیمار فقط می خواهد در یک جلسه درمان شود امبدینگ روش مناسبی است .اما به طور دقیق نمی توان گفت که طب سوزنی و امبدینگ کدام یک در بدن فرد تاثیر بیشتری دارد واین روش بستگی به بدن فرد دارد و نمی‌توان به طوردقیق میزان تأثیر گذاری آن را توضیح داد.

برخی اوقات فرد به طب سوزنی واکنش بهتری نشان می‌دهد و گاهی هم امبدینگ تاثیر بهتری می گذارد وحتی گاهی ترکیب هر دو این دو روشبرای فرد  بسیار مناسب است.

امبدینگ در کرج چگونه انجام می شود

در روش امبدینگ در کرج پزشک ازنوعی دستگاه استفاده می‌کند که با کمک این دستگاه  نوعی نخی قابل جذب به نام catgut جایگزین سوزن  در طب سوزنی می شود و با کمک این نخ نقاط مورد نظر دربدن فرد  تحریک می شود . برای انجام این کار که نوعی میکرو جراحی  است .

نحوه انجام امبدینگ

پزشک در یک محل استریل و به وسیله دستگاه یا سوزن امبدینگ نخ قابل جذب را به جای سوزن به نقاطی که قرار است  طب سوزنی  انجام شود وارد می کند . به طور کلی شیوه استفاده از نخ مانند استفاده از سوزن‌های طب سوزنی  است

نخ‌های قابل جذب که درامبدینگ در کرج استفاده می شود و جایگزین سوزن‌ در طب سوزنی هستند به مدت حدود سه هفته در بدن باقی می مانند تا زمانی که این نخ جذب بدن شود. در این شیوه بیمارتحت نظر پزشک بعد ازدو الی سه هفته با جذب نخ catgut برای تجدید امبدینگ در کرج به مطب پزشک مراجعه می‌کنند و به این ترتیب دوره درمانی خود را ادامه می‌دهند.

چه کسانی مناسب انجام امبدینگ در کرج نیستند

افرادی که به بیماری‌هایی کبدی، ذات‌الریه و برخی از بیماری‌های عفونی که باعث شده است که سیستم ایمنی بدن فرد به دلایل این بیماری ضعیف شده است بهتراست ازامبدینگ برای درمان استفاده نکنند. زیرا ورود یک جسم خارجی به بدن آنها به دلیل ضعیف بودن بدن شانس ابتلا به عفونت را دربدنشان بالا می‌برد و ممکن است بیماری در آنها  تشدید شود. همچنین افرادی که باردارهستند  از تکنیک‌های امبدینگ منع شده‌اند.

انتخاب پزشک مناسب امبدینگ در کرج

انتخاب پزشک مناسب وماهر امبدینگ در کرج اولین مرحله در شروع درمان با امبدینگ است. بنابراین افرادی که می خواهند از شیوه امبدینگ در کرج برای درمان بیماری‌های استفاده کنند باید نزد متخصص طب سوزنی و امبدینگ بروند تا بتوانند از این شیوه درمانی نتیجه درمانی مناسب را دریافت کنند.

افراد مناسب امبدینگ در کرج

گاهی وقت ها دیده می‌شود پزشکانی که خدمات امبدینگ در کرج را  به بیمارانارائه می دهند مهارت و تبحر کافی  در تکنیک‌های طب سوزنی ونقاط طب سوزنی  ندارند بنابراین درانتخاب پزشک خود دقت کافی داشته باشید.

امبدینگ در کرج به چه افرادی توصیه می‌شود

به اعتقاد بسیاری از محققان استفاده از امبدینگ برای تسکین درد، درمان بیماری ، کاهش وزن روش بسیار مناسبی است

امبدینگ در کرج  بیشتر برای افرادی مناسب است که امکان مراجعه به مطب پزشک را  ۲تا ۳ بار در هفته ندارند و نمی‌توانند برای انجام طب  سوزنی در مطب حاضر شوند.

افرادی که دچار محدودیت‌های حرکتی هستند و نمی توانند به طور مرتب به مطب مراجعه کنند می‌توانند از شیوه امبدینگ استفاده کنند.افرادی که برای درمان باید مسافت زیادی را طی کنند می‌توانند ازروش امبدینگ بهره مند شوند.

افرادی که به دلیل سن بالا دردهای استخوانی و مفصلی دارند واز مسکن های قوی مصرف می‌كنند ولی درد آنها تسکین پیدا نمی‌كند نیز می‌توانند از شیوه امبدینگ برای کنترل دردهایشان استفاده کنند.

امبدینگ در کرج و درمان بیماری‌های گوارشی

تحقیقات  متخصصان نشان می دهد که از شیوه درمانی امبدینگ می توان به‌عنوان یک شیوه موثر برای درمان بسیاری از بیماری‌های گوارشی مانند ریفلاکس، کاهش اشتها، سندرم روده تحریک‌پذیر و نفخ استفاده کنند زیرا این روش تاثیر زیادی بر بهبود این بیماری‌ها دارد البته این بیماران باید به این نکته توجه کنند که در صورتی که شرایط لازم را دارند و می توانند برای درمان ازروش امبدینگ استفاده کنند . زیرا طب سوزنی می‌تواند اثر ماندگاری بیشتری بر بیماری‌ها داشته باشد و به صورت ریشه ای بیماری‌ را درمان کند.

عوارض امبدینگ در کرج چیست

درروش امبدینگ پزشک ازیک نخ استفاده  می کند  که در تمام جراحی‌ها و در بخیه‌های جذبی ازاین نخ استفاده می‌شود و هیچ عارضه‌ای ندارد و فقط مقداری از این نخ در نقاط مورد نظر طب سوزنی با سوزن مخصوص در بدن قرار می گیرد.

احتمال عفونت در کاشت نخ بسیار کم است و احتمال حساسیت به نخ نیزدربیشتر افراد بسیار ناچیزی اگرامبدینگ توسط پزشک آموزش دیده انجام شود در بدن بیشتر افراد مشکلی ایجاد نمی شود.

موارد استفاده امبدینگ در کرج

بیماری‌های مانند موارد زیر را می توان بر حسب امبدینگ در کرج  درمان نمود، به خصوص در بیماری‌های زیر امبدینگ در کرج کاربرد دارد:

-چاقی

-وجود اختلالات درخوردن

– اختلالات در شنوایی افراد

-اختلالات در ستون فقرات افراد

– توانبخشی بعداز سکته مغزی

-لیفتینگ عضلات صورت

امبدینگ درکرج و درمان بیماری

درمان بیماری‌ها با امبدینگ درکرج

به کمک امبدینگ در کرج و طب سوزنی شما می توانید تا حدی بیماری هایی مانند  میگرن، درد‌های مزمن کمر، درد‌های مزمن زانو، اختلالات گوارشی، یبوست مزمن، سندرم روده تحریک پذیر، اختلالات دوره قاعدگی ، ناباروری و کیست‌های تخمدان را درمان کنید .

تفاوت بین طب سوزنی و امبدینگ در چیست

از مهم‌ترین تفاوت‌های میان طب سوزنی و امبدینگ در این است که در طب سوزنی به این دلیل این که نقاط مختلفی از بدن درگیر می‌ شود در افراد به برطرف کردن علت و عامل به وجودآورنده بیماری می‌پردازد.

در حالی که درروش  امبدینگ به برطرف کردن علائم بیماری نیز برطرف می شود. بدین گونه که نفخ را دربیماران بهبود می بخشدو یا اینکه درد‌های ناشی از آن را با این روش  کنترل می‌کند، اما در طب سوزنی علت بیماری به طور ریشه‌ای درمان و عملکرد نامناسب دستگاه گوارش اصلاح می‌شود.

آیا استفاده ازروش امبدینگ درد دارد؟

باید گفت که امبدینگ بدون درد نیست ولی این درد قابل تحمل است ،می توان گفت که درد آن از  تزریق سرنگ معمولی نیز کمتر است و فقط همان لحظه می باشد.بعد از انجام کاشت نخها در همان جلسه  ممکن است به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت یک حالت گرفتگی  خفیف عضلانی در فرد ایجاد شود.

جلسات لازم برای امبدینگ در کرج چه مدت است

می توان گفت که هر سه جلسه امبدینگ یک دوره را تشکیل می دهد که به طور متوسط بعد از این سه جلسه شما می توانید انتظارجواب دهی را داشته باشید.

اگر کاشت نخ به روش امبدینگ در طب سوزنی به درستی انجام شود ، معمولا هر سه تا چهار هفته یک بار جلسه ی درمانی انجام می شود وفرد هفته ای یک بارنیز برای پیگیری مراجعه می کند ولی این جلسا ت اجباری نیست .

نخ امبدینگ در کرج

آیا این نخ ها خطری برای بدن دارند؟

نخ کات گوت که برای درمان چاقی در امبدینگ  مورد استفاده قرار می گیرد روزانه برای میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان استفاده می شود ومی توان گفت جزء بهترین نخ  های جراحی محسوب می شود.